Geplaatst: 26-06-2007 13:01
[83158]Het ABS lampje brandt af en toe. Wij hebben hem met de mega macs uigelezen en hij geeft deze storing aan;
C0121 KLEP-RELAIS, STROOMCIRCUIT NIET IN ORDE.
KLEP-RELAIS: RELAIS VOOR DE VOEDINGSPANNING VAN DE MAGNEETKLEPPEN.
Mij is verteld dat de ABS pomp met regelunit vervangen moet worden. Maar dat ding kost 777Euro dus het is niet iets om het even uit te proberen.
Is er iemand die dit ook een keer gehad heeft en zoja wat moet er nou precies vervangen worden?
Alvast bedankt,
Roy