Geplaatst: 23-06-2005 12:30
[33696] Kun je deze ecu zo omzetten of zit hier toch de startblokkeering bij in... ik weet het ff niet meer! Is Ecu die bij de motor zit. Hij begint namelijk op 3 benen te lopen als hij warm is en krijgt dan geen signaal op de 1 injector (wel plus) maar geen onderbreking. En evt 2 hands met leesspoel en sleutel met chip kan dit wel?? Ik zie het wel alvast bedankt!