Geplaatst: 23-06-2005 17:56
Hallo collega's ik heb een probleem met een astra g x16szr deze slaat heel slecht aan.Temperatuursensor is in orde ook is de EGR vv maar dit was nog een campain.Tijdens het starten krijgt hij even geen benzine duurt ongeveer 15 sec en slaat dan aan.Benzinerelais ook geprobeerd maar helaas.Zit te denken aan krukassensor.Herkend iemand dit probleem.
Alvast bedankt.