slecht aanslaan

5 reacties

Opgelost

Merk
Opel
Model
Astra
Type
Astra-G
Onderwerp
Motor
Motorcode
1.6
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 23-06-2005 17:56

Hallo collega's ik heb een probleem met een astra g x16szr deze slaat heel slecht aan.Temperatuursensor is in orde ook is de EGR vv maar dit was nog een campain.Tijdens het starten krijgt hij even geen benzine duurt ongeveer 15 sec en slaat dan aan.Benzinerelais ook geprobeerd maar helaas.Zit te denken aan krukassensor.Herkend iemand dit probleem.

Alvast bedankt.