Geplaatst: 09-04-2006 23:56
[53616] Regelmatig slaat mijn berlingo niet aan als ik wil starten. Kan de motor wel starten als ik de schakelaar van de LPG-schakelaar indruk(vogels-gas eindhoven).Dubbelrelais reeds vervangen en benzinepomp is ok. Steeds weer hoor ik de benzine-pomp niet draaien als dit probleem zich voordoet. Iemand een oplossing???