Geplaatst: 28-06-2007 9:14
[83288]hallo allemaal,
ik heb hier een Zafira met een lampje op het dashboard wat brandt (een soort radiateur) en de airco werkt niet. de auto heb ik uitgelezen en ik krijg P1530 wat inhoud: ac relais te hoge of te lage spanning.
nou wil ik meten maar ik kan hem niet vinden, de dealer zegt dat het een groen relais onder de motorkap is
maar ik zie er nergens een. het programma autodata wat wij hebben zegt dat het relais in het bedieningspaneel zit maar of dat waar is wil ik eerst weten voordat ik alles uit elkaar haal, dus...
wie weet raad?
alvast bedankt!