Geplaatst: 26-06-2005 23:12
[33871] hallo, ik heb hier een wagen van een heel ouwe klant staan en weet geen raad meer. Is een 300CE '89, prima wagen, bij het starten slaat hij aan en valt dan te gelijk weer uit. Als ik gas geef dan blijft hij lopen, maar is moeilijk rijden, want het is een automaat. Overspanningsrelais heb ik vernieuwd met eentje met twee zekeringen van boven, ben benieuwd naar de reakties, alvast bedankt.