3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 30-06-2007 10:07
[83427]Auto heeft 150.000 km gereden. Verbruikt erg veel olie, loopt op 2¢ cilinder. Wat kan het probleem zijn? Zuigerveren gebroken of iets dergelijks?