Geplaatst: 02-07-2007 12:53
[83592]Klant had klacht op vakantie dat auto niet meer trok, nu terug thuis ging hij in nood loop. ik haal fout code ivm "Egr doorstroming te laag" uit wagen, echter auto rijdt weer prima, Ik heb klant weer laten vertrekken tot probleem terugkomt. Ook tijdens testrit blijft parameter "egr duty cycle" op 0.00% staan wat ik raar vindt. Maar dit was hiervoor ook al. Want wagen heeft 2 maanden geleden een nieuw dichtingen gekregen onder verstuiver, ook zijn verstuivers toen getest geweest.
Ik denk dat ik het moet gaan zoeken in richting van elektro klep en vacu³m.
Heeft hier iemand enige ervaring mee of ideeÙn over?
alvast bedankt,