Luchtinlaat in uitlaatspruitstuk

2 reacties

Merk
Ford
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1994
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 29-06-2005 17:00

[34032] Bij deze auto is het net of de uitlaat lek is bij het spruitstuk. Het geluid komt van het luchtinlaatsysteem bij het uitlaatspruitstuk. Is dit normaal zowel bij koude als warme motor?