2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 29-06-2005 17:00
[34032] Bij deze auto is het net of de uitlaat lek is bij het spruitstuk. Het geluid komt van het luchtinlaatsysteem bij het uitlaatspruitstuk. Is dit normaal zowel bij koude als warme motor?