Geplaatst: 19-04-2006 17:40
[54403] verzoek van een kennis verblijvend in Tunesie heeft sleutel verloren , noodsleutel heeft geen afstandbediening en is niet "geprogrameerd" . er is geen vertegenwoordiging van landrover aanwezig .
Iemand beschikbare kennis voor inlezen nwe sleutel of buiten dienst stelling systeem ?
Codering en sleutel origineel nageleverd dus correct , info bij landrover geeft enkel bij dealership maar zijn niet aanwezig in tunesie dus .... mvg stef