Geplaatst: 20-04-2006 19:51
Wij hebben een probleem met een Vel-Satis 3.0 v6 diesel deze motor geeft grote dikke zwart rook tijden acceleren stationair bijna geen rook bij belasting gaat hij roken. De motor draait zowel koud als warm gelijk goed op 6 cilinders. De clip geeft geen storing Actis oplossing herprogrammeren inspuiting gedaan intercooler slangen vervangen nog een actis oplossing vervangen van de 6 inspuitstukken dit heeft ook niet tot het gewenste oplossing gezorgt. de rail druk bij volle belasting loopt van 400 naar ongeveer 1500 bar dan schakelt de auto over naar een andere versnelling de druk mag oplopen tot 1600 bar. wie heeft er ervaring met deze motoren en wie heeft dit ook wel eens aan de hand gehad en misschien weet iemand wel een oplossing.
Ik hoor graag van jullie bedankt alvast Marcel