Geplaatst: 04-07-2005 13:52
[34302] Goeiemiddag,
Wij hebben hier een Golf III met 1.6 AEE motor staan, waarvan het CO op beide brandstoffen te hoog is. Volgens LPG-specialist moest de lambdasonde worden vernieuwd. Dit hebben we gecontroleerd en inderdaad de sonde regelde niet. Nieuwe sonde gemonteerd, nog steeds hetzelfde. CO op beide systemen nog te hoog.
Suggesties????????????