Geplaatst: 03-07-2005 9:45
hallo mijn golf gti turbo met motorcode ARZ trekt niets meer en wanneer men gas geeft komt hij haperend op toeren,heb alles uitgelezen en geeft geen foutcode's,benzinedruk ook ok.dacht aan de bobijnen maar die zijn niet te kontroleren of heb ik het mis?Heeft iemand dit probleem al is tegengekomen?