Geplaatst: 30-06-2005 18:23
Geachte lezers, We hebben het volgende probleem met een astra 17dti van 2000.
De auto stortert bij het optrekken en vooral tussen de 2500-3500 toeren,je merkt het vooral als je volgas optrekt,dan schud hij een paar keer,en alsof de stroom een seconde weg is.Het probleem was er niet maar nu de auto verkocht is(hij heeft 8 maanden stil gestaan,accu was leeg,nieuwe ingezet) doet zich dit probleem voor.geen foutcodes aanwezig,reeds vervangen,brandstoffilter,luchtmeter,en disriem gecontr.
Wie kan me helpen,