9 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 25-04-2006 14:00
Airbag lampje gaat soms in combinatie met service melder branden. Uitlezen met Autodiagnose geeft hij aan 211 gordelspanner bestuurders circuit.
Heeft iemand hier ervaring mee, zou het graag willen weten.