5 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 26-11-2006 22:35
Ik heb een belasting vrije bmw gekocht en was van plan om daar een gasinstallatie in te zetten
Heeft iemand hier toevallig een inbouwschema van als voorbeeld bijvoorbeeld plaats verdamper/schakelaar enz...