Geplaatst: 09-05-2005 19:25
[31130] van een renault kangoo is distrbutie riem gebroken
aantal kleppen krom deze zijn vervangen
nu het volgende probleem dekachel wordt lauw en daarna weer koud
nu zit er naar mij idee nog lucht in het systeem maar volgens de garage die hem heeft vervangen zit er troep in het koelsysteem en komt het hier door
wie weet wat er aan de hand is????
groeten Michel
p.s ik heb niet zelf de reparatie uitgevoerd maar een ander garage bedrijf.