3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 10-05-2005 9:12
[31163] Hoi,
Kan iemand mij vertellen wat de afstelprocedure is voor een verstuiver van een Diesel. Bij de dealer vertelden ze mij dat het wat gecompliceerd was.
Alvast bedankt.