Geplaatst: 13-05-2005 8:09
[31336] abs lampje blijft branden.Na uitlezing blijkt storing in rechter voorzijde te zitten.Hierop komt geen signaal.Sensor gemeten,is goed.Bedrading naar abs pomp is ook goed.Dus geen breuk.Weet iemand een oplossing,voordat ik naar de dealer moet.