abs

2 reacties

Merk
Peugeot
Model
307
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 13-05-2005 8:09

[31336] abs lampje blijft branden.Na uitlezing blijkt storing in rechter voorzijde te zitten.Hierop komt geen signaal.Sensor gemeten,is goed.Bedrading naar abs pomp is ook goed.Dus geen breuk.Weet iemand een oplossing,voordat ik naar de dealer moet.