Geplaatst: 06-10-2004 15:01
[18954] Er staat een 850 glt hier met een olie/koelvloeistof mengsel in het reservoir, heb hem helemaal schoongemaakt maar na 10 minuten lopen zelfde probleem.
Ik heb de compressie gemeten en getest met een CO cilinderkoptester, beide prima in orde, ia het waarschijnlijk dat het toch de koppakking is of is er een mogelijkheid dat de radiateur inwendig lek is daar dit een dubbele radiateur is.(automaat)