Geplaatst: 10-10-2004 13:52
[19121] Hallo, van deze volvo knipperen af en toe bij starten het lampje van de schakelaar van binnencirculatie en aircoschakelaar. Ik weet dat dit een storing betekent zoals in instructieboekje staat, airco werkt verders goed! Weet iemand wat dit kan zijn?? Of is misschien de druk minder in het aircosysteem? Alvast bedankt!