Airco en binnencirculatie lampje knipperen

4 reacties

Merk
Volvo
Model
V40
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1996
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 10-10-2004 13:52

[19121] Hallo, van deze volvo knipperen af en toe bij starten het lampje van de schakelaar van binnencirculatie en aircoschakelaar. Ik weet dat dit een storing betekent zoals in instructieboekje staat, airco werkt verders goed! Weet iemand wat dit kan zijn?? Of is misschien de druk minder in het aircosysteem? Alvast bedankt!