Roken bij fel optrekken 1.7 CDTI

3 reacties

Merk
Opel
Model
Astra
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 04-07-2005 17:21

[34316] Betreft een lesauto met zon 170.000 km.Klant klaagt erover dat op de snelweg bij even goed doortrekken er een behoorlijke zwarte rookpluim uit de uitlaat komt.Geen olieverbruik en ook het brandstofverbruik is niet verandert.Iemand een idee wat de oorzaak zou kunnen zijn?Zijn er mensen die ervaring hebben met deze nieuwe motor die volgens mij pas sinds 2004 in de Astra zit??