wiel er onderuit gelopen

5 reacties

Merk
Peugeot
Model
106
Type
Onderwerp
Motorcode
1.4
Eerste inschrijving
januari 1994
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 05-07-2007 22:34

[83852]Hallo het volgende:

ik nu 2 maal meegemaakt dat de fuseekogel eruit gesprongen is en daardoor het wiel er onder uit geschoten is hoe kan dit?

de auto is een paar maanden geleden bij een collega nog goedgekeurd zonder opmerkingen zoals speling .

1 maal bij een peugot 206 en nu bij een 106 en alle bij aan de rechter kant
verder is er ook niets aan de kogel te zien geen beschadegingen geen roest hellemaal niets?

komt dit vaker voor of stom toeval?

met vr gr Willem