5 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 15-11-2005 22:20
Heeft er al iemand ervaringen met het afsluiten van de EGR klep bij een 320d (e46) Zo ja, hoe heb je dit gedaan en ontstaan er problemen.