Geplaatst: 15-11-2005 22:05
[42495] heej mensen, mijn 6N wilde na een kort ritje gisteravond niet meer aanslaan, ook niet een pruttel, ik heb nog niet gekeken naar onsteking of brandstof, maar stinkt tijdens het starten onzettend naar zwavel.
Iemand een idee ?