abs en handremlamp branden

4 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Passat
Type
Onderwerp
Motorcode
20V
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 02-12-2006 17:21

[69155] Abslamp en handremlamp branden, kom niet in computer met uitleesapp, heb vorige berichten daarover doorgenomen maar er staat nergens een oplossing, massaverbindingen zover goed, is de accumulator dan stuk of te lage druk in het hydroaggregaat, en hoe verder te handelen, weet iemand te helpen?