Geplaatst: 02-12-2006 17:21
[69155] Abslamp en handremlamp branden, kom niet in computer met uitleesapp, heb vorige berichten daarover doorgenomen maar er staat nergens een oplossing, massaverbindingen zover goed, is de accumulator dan stuk of te lage druk in het hydroaggregaat, en hoe verder te handelen, weet iemand te helpen?