Geplaatst: 10-07-2007 0:51
[84111]collega's,
er komt bij deze auto tussen de 1500 en 2500 toeren bij het optrekken een vreemd ruizend geluid uit de bak of koppeling. hoe meer gas je geeft hoe meer lawaai het maakt. het is net of resoneren de veren in de koppelingsplaat .... heeft iemand hier ervaring mee bij dit type??
klant heeft verder ook geen klachten, auto rijdt verder perfect.
mvrgr j