3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 18-11-2005 13:29
[42677] Ik hoor mijn wat knakke in mijn auto als ik over een drempel ofzo heen rijd. Volgens mij heb ik de fusee kogel kapot. Kan ik deze zo vervangen of moet dan komplete draagarm eronder uit