fusee kogel speling

3 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Transporter
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1994
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 18-11-2005 13:29

[42677] Ik hoor mijn wat knakke in mijn auto als ik over een drempel ofzo heen rijd. Volgens mij heb ik de fusee kogel kapot. Kan ik deze zo vervangen of moet dan komplete draagarm eronder uit