4 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 13-07-2007 14:13
[84314]Hoe zit de rechter aandrijfas gemonteerd aan de bak zijde. Wil hem verwijderen maar krijg hem er niet uit is daar misschien speciaal gereedschap voor nodig? Weet iemand hier iets meer van.Alvast bedankt
stefan