Geplaatst: 13-07-2007 21:48
Volgend probleem doet zich voor: auto houdt op willekeurige momenten in, zeg maar schokken. maakt niet uit of motor koud of op bedrijfstemperatuur is. Storingslampje brandt niet op moment van inhouden. Volgende componenten reeds vervangen; EGR-klep, bobinerail, MAF-sensor, KVS temp.sensor incl. stekker en kabel. ECU is voorzien van nieuwste software. Er zijn echter 2 dingen die opvallen bij deze auto: na een tijdje stilstaan is het rempedaal keihard, oftewel, geen vacuum meer en ten tweede is dat de brandstofmeter een eigen leven leidt, geeft bij bijna lege tank soms "tanken"aan (lampje knippert), als je de motor daarna uitzet en weer opnieuw start, staat de brandstofmeter weer op +/- 10 ltr. Massa probleem ergens???