Geplaatst: 14-07-2007 12:36
[84372]Bij de auto is alles gecontroleerd en vernieuwd oa; bougies/kabels/bobine/egrklep
Luchtmassameter, gereinigd en gespoeld. Brandstofwaardes zijn goed zowel in
hoge als lage toeren op benzine en lpg.
Bij proefrijden rijd de auto goed, maar bij een bocht nemen komt hij hier stotterend
uit, hoofdzakelijk in de 2e versnelling.
Linkse bocht gaat goed, de rechtse begint de ellende.