Inhouden bij optrekken 2e versnelling in bocht

7 reacties

Merk
Mazda
Model
626
Type
Onderwerp
Motorcode
20-16v
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 14-07-2007 12:36

[84372]Bij de auto is alles gecontroleerd en vernieuwd oa; bougies/kabels/bobine/egrklep
Luchtmassameter, gereinigd en gespoeld. Brandstofwaardes zijn goed zowel in
hoge als lage toeren op benzine en lpg.
Bij proefrijden rijd de auto goed, maar bij een bocht nemen komt hij hier stotterend
uit, hoofdzakelijk in de 2e versnelling.
Linkse bocht gaat goed, de rechtse begint de ellende.