Geplaatst: 11-12-2006 14:34
[69713] Auto gaat soms niet op contact. Na iets verder draaien van de sleutel gaan de lampjes wel branden. We vermoeden contactblokje. Ervaring?
Bij demonteren kunnen we er niet goed achterkomen hoe dit te demonteren. Het mechanische gedeelte hebben we wel - half- los gekregen, maar het electrische deel zit zo te zien met een paar holle pijp pennen vast. Hoe is dit los te krijgen??
Greoeten,
Siem