Geplaatst: 12-12-2006 16:40
[69804] We hebben hier een W124, bouwjaar 1990, met als fabrieksoptie een electrisch schuif-kanteldak. Dit dak lekt, rechts komt er af en toe een druppel uit de hemel. Afwateringsgaten zien niet direct zichtbaar als het dak volledig is geopend. Mijn vragen zijn:
- moeten er ergens afwateringsgaten zijn en zo ja, waar?
- moet het dak afsluiten op het rubber in de dakplaat?
Bedankt voor jullie bijdrage.