Geplaatst: 15-12-2006 17:38
[70042] Geachte heren, ik hier een vw passat,v6 syncrho tiptronic, nou is er een probleem met de achteruit versnelling en moet de bak er uit.
Weet iemand of je heir voor de motor er uit moet halen?
En heeft iemand hier documutatie over?
Alvast bedankt