Geplaatst: 18-12-2006 0:24
[70190] Hoe moet een automatische versnellingsbak (5 traps tiptronic) van een passat 4-motion gedemonteerd worden ?
De bak heeft 140.000 km gelopen en moet gedemonteerd worden voor revisie van de achteruit versnelling (door specialist)
Het ziet er naar uit dat voor demontage van deze bak het subframe moet zakken.
Dit zou betekenen dat er diverse zaken aan de motor en de voorwiel ophanging los moeten?
Is er iemand die hiet ervaring mee heeft en mij de juiste werkwijze kan vertellen?
Alvast bedankt,
Huub