Geplaatst: 10-07-2004 12:37
Vooral met over een hobbel rijden lijkt het wel,dan valt opeens het motor vermogen weg en brandt het voorgloeilampje.
(De bandstof pomp en filters en leidingen enzo zijn al vervangen voor het slijpsel uit de pomp probleem)
Ik denk aan een doorgeschuurde draadboom ofzo?......
Iemand een tip?