Geplaatst: 20-12-2006 15:03
[70400] We hebben hier een passat bj 2002 en 191000km
deze auto heeft een probleem met de warme lucht uit de kachel
auto is voorzien van climatronic
er komt geen warmelucht (nagenoeg koud) uit de ventilatie openingen
display op hi en aanjagersnelheid halverwege
temp uit middelste luchtrooster bij stationair toerental 15 graden (temp werkplaats)
bij 4000t/min is de temp 38 graden
na 5 minuten op 4000t/min is de temp rond de 50 graden
laat je de auto stionair draaien dan gaat de temp langzamerhand weer terug
foutcodes uitgelezen regelklep voor voeten was buiten de waardes
de climatronic is door de dealer al in de basisstand gezet
slang in schutbord naast accu slangklem terug slang terug zodat het gaatje vrij komt
kwam wel lucht uit (nu nietmeer)
ook zie ik in het voorraadtankje geen waterstromen van af de waterpomp
alleen als ik in een slang knijp of meer toeren laat draaien
wie weet hier raad
alvast bedankt