Kachel wordt niet warm

7 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Passat
Type
Onderwerp
Motorcode
1.9 AVB
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 20-12-2006 15:03

[70400] We hebben hier een passat bj 2002 en 191000km

deze auto heeft een probleem met de warme lucht uit de kachel

auto is voorzien van climatronic

er komt geen warmelucht (nagenoeg koud) uit de ventilatie openingen

display op hi en aanjagersnelheid halverwege

temp uit middelste luchtrooster bij stationair toerental 15 graden (temp werkplaats)

bij 4000t/min is de temp 38 graden

na 5 minuten op 4000t/min is de temp rond de 50 graden

laat je de auto stionair draaien dan gaat de temp langzamerhand weer terug

foutcodes uitgelezen regelklep voor voeten was buiten de waardes

de climatronic is door de dealer al in de basisstand gezet

slang in schutbord naast accu slangklem terug slang terug zodat het gaatje vrij komt

kwam wel lucht uit (nu nietmeer)

ook zie ik in het voorraadtankje geen waterstromen van af de waterpomp

alleen als ik in een slang knijp of meer toeren laat draaien

wie weet hier raad

alvast bedankt