Storingslampje gaat soms aan

5 reacties

Merk
Opel
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 15-07-2004 16:10

[15633] Storingslampje gaat regelmatig aan en weer uit De wagen trekt dan slecht

Storingscodes uitgelezen P0400 Storing EGR regeling

Klep schoongemaakt vacuumslangetjes gecotroleerd zaten wel vol met olie (waar komt dit vandaan?) Geen verbetering

Wagen naar de dealer gebracht Die heeft toch een aantal vacuumslangetjes vervangen waarna de wagen anderhalveweek geen last meer heeft gehad maar begint nu weer bij vooral rustig rijden de zelfde kuren te vertonen