Geplaatst: 15-07-2004 16:10
[15633] Storingslampje gaat regelmatig aan en weer uit De wagen trekt dan slecht
Storingscodes uitgelezen P0400 Storing EGR regeling
Klep schoongemaakt vacuumslangetjes gecotroleerd zaten wel vol met olie (waar komt dit vandaan?) Geen verbetering
Wagen naar de dealer gebracht Die heeft toch een aantal vacuumslangetjes vervangen waarna de wagen anderhalveweek geen last meer heeft gehad maar begint nu weer bij vooral rustig rijden de zelfde kuren te vertonen