slaat af

2 reacties

Merk
Honda
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1992
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 28-07-2004 0:38

[16104] deze accord rijdt op zich perfect alleen loopt hij niet staionair. er zijn dagen dat die het perfect doet,blijft netjes 800 rpm lopen en rijdt als een trein.

sommige dagen rijdt hij ook als een trein alleen slaat die altijd af. komt je aan de sleutel om de auto opnieuw te starten loopt die weer perfect mits je een beetje gas geeft.

wie heeft de gouden tip

bvd rene