Geplaatst: 29-07-2004 8:52
[16150] deze auto heeft voor de derde keer in een jaar tijd een lekke kachelradiateur bij de vorige nieuwe hebben we de druk van het koelsysteem gemeten deze was goed voor de zekerheid de radiateurdop verv.toen zijn we van een fabricagefout uitgegaan maar nu hij weer lek is wordt het toch een probleem