automaat doet raar

2 reacties

Merk
BMW
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1992
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 30-07-2004 21:41

[16220] hoi weet iemand een oplossing voor een haperende automaat van een bmw 730 v8

het is een 5hp18 bak dacht ik in elk geval 5hp

het zit in de 3e versnelling als ik gas los laat bij +- 50 kmpu

en weer gas geef lijkt het of hij vrij schiet en maakt hij veel toeren,pakt ineens en boem noodprogramma

en achteruit duurd ook ff voor ie um pakt

als ik iets meer gas geef part hij sneller

heeft iemand nog een goeie bak liggen??????

of natuurlijk een oplossing

de 2 censoren in en uit heb ik al vervangen

filter en olie ook

pijl is ook goed

misschien een dikkere olie om te proberen???