airco

10 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1994
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 31-07-2004 19:00

[16249] Airco probleempje.

Op dit voertuig is een bijgeplaatste airco gemonteerd.Het probleem is om deze opnieuw te vullen er is slechts 1 aansluiting voorzien,enkel op de lagedrukzijde.Hoe kan je dit dan vullen want volgens mij ga je vloeistof krijgen aan de aanzuigzijde van je compressor of vergis ik mij?