Geplaatst: 31-07-2004 19:00
[16249] Airco probleempje.
Op dit voertuig is een bijgeplaatste airco gemonteerd.Het probleem is om deze opnieuw te vullen er is slechts 1 aansluiting voorzien,enkel op de lagedrukzijde.Hoe kan je dit dan vullen want volgens mij ga je vloeistof krijgen aan de aanzuigzijde van je compressor of vergis ik mij?