Geplaatst: 05-07-2004 0:29
[15186] we hebben al een jaar een scorpio in de hoek staan, de auto heeft altijd perfect gelopen, op een gegeven moment is hij verkocht en de klant reed er op 200km een volle tank benzine door. een ford garage in brabant gaf de koppakking als oorzaak aan, auto is weer ingeruild, heeft 3 maanden bij ford zaandam gestaan, die hebben uteindelijk bougies en olie gewisseld, daarna heeft nog iemand twee draden van de ontsteking gewisseld?? en sindsdien loopt hij weer, maar als hij niet meteen aanslaat zit je carter daarna vol met benzine en start hij wel dan gebruikt hij extreem veel benzine, ook een keer meegemaakt dat hij na het terugplaatsen van de plastic kappen rondom de motor niet meer wilde lopen (draadbreuk??) op de motor staat cosworth, is dit echt zo, wie weet raad, het is overigens een door hessing geimporteerde auto, zonde als hij op de sloop eindigd.
gr marco