Geplaatst: 23-11-2005 21:46
[43084] Goededag mensen heb hier een traffic 80 pk dci.deze auto kreeg ik binnen als klacht dat het steeds langer duurde voor hij aansloeg.draaide toen dopje op de brandstoffilter huis los tot er brandstof uit kwam.daarna liep motor niet meer heb toen aan tester gezet en geen storing.heb eerst opvoer pomp gemeten en die ga genoeg druk.heb toen hoge druk pomp gemeten en die ga na mijn in zien te weinig druk.als je leiding van verstuivers los trok was er nog geen druk.heb pomp vervangen maar nee nog niks slaat nog niet aan mischien kan iemand me verder helpen.
vr.gr. gerrit