Geplaatst: 24-11-2005 15:48
[43128] het gaat hier om een polo 12 12v motor azq .
het volgende is er gebeurt , auto was voor een beurt in de garage. deze hebben we de volgende morgen naar buiten gereden , en s avonds wil ik hem weer binnen zetten en hij wil nooit meer lopen.
het volgende hebben we gedaan .
hij krijgt brandstof tot aan de injectoren
de bougie vervangen en gekeken of er vonk was met de bougie in de bougie dop en die is er ook
er zijn geen foutcodes aanwezig.
als we de bougie er uitdraaien zijn ze nat van de brandstof , je zou zegen moet er iets mis zijn met de onsteking.