Geplaatst: 24-12-2006 13:24
[70664] Ik heb een passat waarbij de module moet vervangen worden omdat de oude al geactiveerd is geweest. Nu heb ik de code van de oude uitgelezen en deze in de nieuwe
ingevoerd maar hij pakt hem niet aan. De module die uiteindelijk wordt geplaatst komt van een autoafbraak waarbij ze gezegd hebben dat dit een nieuwe is die van stock is overgekocht van vw, en effectief ze hebben van dezelfde module een 6-tal liggen.
Weet iemand de code die je moet invoeren om een nieuwe module te plaatsen?
Of weet iemand de procedure om dit in orde te krijgen?
Bedankt,