kachel blaast koude lucht

5 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Passat
Type
Onderwerp
Motorcode
azm
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 24-12-2006 14:45

[70669] auto heeft klimacontrol.

2 weken geleden plaats ik op deze auto een nieuwe d-riem+spanrol.

Het valt mij op dat er olie bij het koel water zit en ik bestel een nieuwe olie koeler

(vorige week gemont en het systeem gespoelt).

De volgende dag krijg ik de klacht dat de kachel geen warme lucht meer baast.

Ik dacht effe opnieuw ontluchten,helaas nada.

Ik constateerde weinig stroming(ook in de retour slang in het exp.vat).

Ik dacht waterpomp schoepenwiel los op de as,dus niewe erop.

Helaas nog geen warme lucht binnen

(slangen op de oliekoeler zitten goed en de door stroming is ook goed,

motor temp is 90 graden,kachel slangen worden heet,

klima control heb ik uit gelezen(geen storing) HEEELP!