Geplaatst: 29-07-2007 23:00
[85348]Heb hier een c5 staan, waarvan de elektrische ramen een eigen leven gaan lijden... Als ik de schakelaar van de passagiersraam bedien dan werkt hij goed evenals van beide achterramen. Maar als ik de ramen ga bedienen met het bedieningspaneel vanaf de bestuurderskant dan gaat het mis... Soms doet niets het. Of als ik een raam omlaag doe gaat ie niet meer omhoog, of als ik omhoog druk dan gaat het raam omlaag.... tevens werkt de bedienig van de beide buitenspiegels dan ook niet..... Heb al de schakelaarunit van bestuuderskant omgewisseld met een andere maar dat wilde niet baten....
Iemand met een oplossing... Zit er ergen een regelmodule voor het linkerportier??