Geplaatst: 15-11-2005 11:15
een alfa bij mij is afgekeurd op de schouwing voor de co.stationair is hij redelijk (0,5) maar bij de test waarbij ze gas geven is hij veel te hoog.heb gezien dat de lambasonde al is vervangen is door een niet origineele waarbij de draadjes doorgeknipt zijn en zo verbonden met de lambasonde die waarschijnlijk niet paste op de origineele stekker.imand een tip?