co veel te hoog

16 reacties

Opgelost

Merk
Alfa Romeo
Model
145
Type
145
Onderwerp
Motor
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 15-11-2005 11:15

een alfa bij mij is afgekeurd op de schouwing voor de co.stationair is hij redelijk (0,5) maar bij de test waarbij ze gas geven is hij veel te hoog.heb gezien dat de lambasonde al is vervangen is door een niet origineele waarbij de draadjes doorgeknipt zijn en zo verbonden met de lambasonde die waarschijnlijk niet paste op de origineele stekker.imand een tip?