Geplaatst: 15-11-2005 12:58
[42444] golf 66kw tdi houd in boven 3000 omw/min en langer als een uur rijden wordt het inhouden erger, ook onder de 3000 omw/min.
turbodruk regelvent. is al vv.
Alle vacuum slangetjes gecontr. cq vv.
EGR klep los koppelen helpt niet.
wie heeft enig idee wat dit kan zijn?